Tuesday 26 March 2013

Pengomen Tegar Bulan Mac 2013 (01 - 25 Mac 2013)


Assamualaikum w.b.t.. Hari ini, Eraz sekali lagi ingin buat entri tentang Pengomen Tegar blog ERAZ FADLI.. Masih ada 5 hari sahaja lagi untuk tutup tirai bulan Mac 2013.. Carta nampaknya naik turun berbanding dengan carta bertarikh 15 Mac 2013 yang lepas.. Rujuk SINI.. Terima kasih kepada blogger-blogger yang tegar memberi komen di setiap entri blog Eraz.. Eraz kategorikan sebagai 'Pemeriah Entri' maksudnya, komen korang sebenarnya betul-betul membuatkan entri Eraz hidup! Terima kasih banyak-banyak..

Berikut Eraz senaraikan Top 10 Pemeriah Entri / Pengomen Tegar blog ERAZ FALI sepanjang Bulan Mac 2013 (sehingga tarikh hari ini).. Kedudukan ini mungkin akan berubah dari masa ke semasa.. Persaingan sihat.. Insyaallah, pada awal bulan setiap bulan, Eraz akan membuat entri khas mengumumkan siapa pengomen teratas.. Dan akan diberikan sesuatu.. 'Benda' apa tu, dalam entri berkenaan, baru Eraz akan maklumkan.. Salah satunya ialah blognya akan dimasukkan ke dalam Bloglist Utama Eraz sepanjang bulan berikutnya..

Dalam kepala Eraz sekarang, sudah ada satu 'benda' yang menarik untuk diberikan kepada pengomen tegar itu.. Apakah itu? Kena tunggu akhir bulan Mac 2013 atau dengan lebih tepat, awal April 2013 akan diumumkan..

Mereka adalah Top 10 Pengomen untuk Bulan Mac 2013 (01 Mac - 25 Mac 2013) - Akan berubah dari masa ke semasa..

20 comments:

  1. alhamdulillah..masuk carta jgk...thanks eraz..:)

    ReplyDelete
  2. Kak Mia mmg slalu top! Haha.. Terbaiklahh kak Miaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak mia mmg seorang blogger yang rajin.. ;)

      Delete
  3. tahniah buat para2 pengomen tegar....=)

    ReplyDelete
  4. woww.. ade gak aku, hehehe.. thx bro :)

    ReplyDelete
  5. wahhh...heheheh thanks eraz...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.