Friday, 22 March 2013

Seharian di Regional Colloquium Tutor & Facilitators

Seharian di Hotel Renaissance, Kota Bharu, Kelantan untuk program Regional Colloquium Tutor & Facilitators.. Menjadi tuan rumah memang macam biasa la.. Time boleh rehat, seharusnya boleh.. Tapi time masa 'bekerja', bekerjalah.. Tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. Malam ni rehat, malam ni boleh rehat macam semalam.. Tidur.. Haha..

Kerja, kerja pun, sempat juga ambil gambar.. Asyik ambil gambar orang je, nak la juga orang ambil gambar kita..

#Dah dua hari lenguh kaki ni.. Mangsa mengurut, siap sedia ya..

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. siapalah yang menjadi mangsa tu... ha ha ha...

    ReplyDelete
  2. tuan tanah pun nak tempek juga kan sekali sekala apa salahnya..hehe

    ReplyDelete
  3. mangsa urut sapa lah lagi.. kalau bukan si isteri heheheh...

    ReplyDelete
  4. asyik tukang amik gambar yg sibuk amek gambar org, tp skli nak updet belog nak guna gambar sendiri, susah lak nak jmpe. HAHA

    ReplyDelete
  5. sesekali cuba gi spa buat mandi sauna...lega ler...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.