Monday, 11 March 2013

Urgent & Important


Assalamualaikum w.b.t.. Dalam kerja seharian Eraz, ada empat kategori kerja yang perlu dibuat.. Insyaallah, dengan menyenaraikan empat kategori berkenaan, kerja yang dibuat dengan lancar.. (Tertakluk kepada situasi kerja).. Empat kategori berkenaan ialah : 

  1. Urgent & Important
  2. Urgent & Not Important
  3. Not Urgent & Important
  4. Not Urgent & Not Important

Siapa pernah senaraikan atau agihkan kerja korang kepada empat kategori ni? 

#Baru selesai menyiapkan kerja Urgent & Important untuk pagi ini.. Update blog satu entri then sambung ke kerja lain pula.. Biasa hari isnin ni.. Harapnya semangat ini tidak patah sekerat jalan.. Insyaallah..

11 comments:

  1. wahhhh siap ada kategori lagi... kak mia dah siapkan kategori 1... wat design sepanduk untuk event minggu depan...

    ReplyDelete
  2. tak pernah kategorikan..buat yang mana dan je..hehe

    ReplyDelete
  3. errr xpaham kat urgent & not important 2..

    kalo x important npe dia urgent?

    mmg wat ikut turutan 2 ek...

    (nk blajar wat cmnie gak..tlg bg tnjuk ajar..hehe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cmni, ade sesetengah kerja tu, ia mmg urgent tp tak penting, so, kena la utamakan kerja yang urgent dan penting dlu.. btul tak?

      Delete
  4. he3... kalau remy...semua urgent.......nak cepat jer......

    ReplyDelete
  5. semua keje kat opis nie semuanya urgent kalau boss dah minta cepat...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.