Monday, 4 March 2013

Kantoi, Gambar Tidur Tak Senonoh ..

Aduh! Sangat malu kalau dah terkantoi macam ni.. Dah la tidur dengan tak senonoh kan.. Haha.. Mungkin itu la skripnya kalau kita boleh faham.. Jangan salah faham ya.. Bukan gambar Eraz yang tidur tak senonoh.. Tapi kucing Eraz.. Ini la time takde kerja nak buat, snap apa yang ada depan mata..

#Inilah kucing yang hidup bersama Eraz dan keluarga selama lebih 6 tahun dah rasanya.. Eraz tak pelihara ramai kucing.. Seekor sudah la.. Senang nak jaga..

Published with Blogger-droid v2.0.10

27 comments:

  1. rindu nak jumpa dia... huhu

    org kate kalau meow tdo mcm ni, tu tandanya dia tidur nyenyak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg nyenyak.. :-)

      Jemput la dtg umah bln 6 ni..

      Delete
  2. teruknya dia tidur.. jangan tergolek ke bahwa sudah...

    ReplyDelete
  3. amboiii sedapnyer tidoo...

    mimpi apa lah tu...

    hehe

    ReplyDelete
  4. teringat pulak kak Nealopah pernah citer kucing berdengkur.. kes tdo ginilah.. nyenyak sgt...

    ReplyDelete
  5. dulu ada bela kucing tapi sekarang ni dah tak minat nak bela..rimas

    ReplyDelete
  6. sampai camtu sekali aksinya......

    ReplyDelete
  7. sayangilah kucing sebab kucing akan sayang dengan tuannya....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.