Monday, 25 March 2013

Emcee lagi ..



Assalamualaikum w.b.t.. 'Emcee lagi'.. Itu tajuk kali ini.. Kali ini majlis yang lebih kurang sama dengan entri yang Eraz tulis di SINI.. Kerjasama : Kursus Pengajaran & Pembelajaran Guru-Guru KAFA PPD Kota Bharu.. Sebelum majlis ini, ada la terlibat dengan majlis lain lagi.. Sama la macam taklimat..

Tak sure la kenapa menjadi pilihan.. Rasanya memang dah takde calon lain kot.. So jejaka ini la yang menjadi 'mangsa'.. Tak nak sebenarnya tapi terpaksa.. Malas! Haha.. Positifnya, bolehlah timba pengalaman kan.. Mana tahu lepas bergiat aktif.. Tapi sah-sah tak boleh cari makan.. Kira teruskan makan gaji je la.. Senang.. 

#Tunggu masa lunch break!

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. Tak apa, saya pun suka jadi emcee untuk majlis juga. Dah macam pengacara TV pula hehehe. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. malas la buat tugas emcee ni.. malu.. haha..

      Delete
  2. hehe... bakat terpendam tu ;)

    ReplyDelete
  3. Ek ehh, kita bertukar nakk?? Saya paling suka benda cm ni. Sbb tu ambik mass comm. Wakaka. Untunglaaa dapat jadi emcee lagii :)

    ReplyDelete
  4. bukan senang nak bercakap kat depan orang ramai tu...

    ReplyDelete
  5. untuk hilangkan rasa gemuruh kena biasakan berdiri di depan org ramai...speech...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.