Tuesday, 5 March 2013

Gambar Bukti Orang Tidak Suka Makan Sayur !

Assalamualaikum w.b.t.. Betul tak Eraz cakap yang gambar di atas adalah bukti kepada orang yang makan makanan berkenaan tidak suka pada sayur? Sebelum tu, positifnya, makanan tu habis walaupun tinggal yang hijau-hijau tu..

Tahu itu perangai siapa? Sorry terpaksa publish kat blog ni pula.. Orang itu ialah Eraz Fadli la.. Haha.. Sebenarnya Eraz dari dulu kurang suka kacang hijau tu.. Dan juga beberapa sayur hijau yang lain.. Sesetengah sayur hijau je Eraz makan.. So, bila ada makanan yang macam itu, Eraz dengan rajinnya akan cuba untuk asingkan.. So! Hasilnya lebih kurang di atas la..

Siapa kat sini yang ada perangai macam tu juga? Jom mengaku..

#Juga tak suka pedas.. Apa punya orang la kan aku ni.. Haha.. Adios Amigos..

Published with Blogger-droid v2.0.10

28 comments:

  1. saya!! saya!! saya pun sama!! hehe3

    ReplyDelete
  2. Saya tak suka semua sayur. Err -,-

    ReplyDelete
  3. yeayy ade jugak makhluk spesies mcm nory..
    nory lagi teruk, smua jenis sayur tak makan..
    kalau order makanan msti mention "taknak sayur please"...
    hehehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha..sama la kita..sy makan sayur tp kalau dah digoreng sekali dlm nasi goreng, bihun goreng,me goreng dan seangkatan dengannya saya mmg sangat rajin mengasingkanya..walaupun di kedai mkn or restoran..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambil2 makan, sambil2 asing kan... :-)

      Delete
  5. hee . ade geng lahh . mak abah slalu ckp "macamane nak jd doktor,sayur pun tak makan" haha .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tp alhamdulillah dpt jgk jd doktor.. :-)

      Delete
  6. sama macam Suami Kak Mia lah.... benda tu bercampur macam mana pun, boleh pula diasingkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ke.. waaa.. blh berkawan ni.. Hehe

      Delete
  7. same here...x semua sayur sy suka...n mknn pedas pun x larat nk mkn...hehehe

    ReplyDelete
  8. oo, sama mcm suami akak la...klu msk sayur, akak yg mkn dgn anak...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Ramai geng dah ni.. :-)

      Delete
  9. saya suka makan sayur,.,.tapi ada jugak sayur yang saya tak suka makan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayur baik sbnr nye, tp itu la.. hehe

      Delete
  10. saya tak suka makan sayur..kalau makan mee goreng dan ada taugeh yang trsesat masuk,msti rasa nak tercekik..hahahahaha...

    ReplyDelete
  11. sama la... kacang hijau tu pun deno tak brapa suka... sayur lain mkn la... hehe

    ReplyDelete
  12. nasib baik dah besar......kalau tidak... mesti dah kena paksa mkn.......he3

    ReplyDelete
  13. sama dgn akak kalau makan mee ada taugeh, mesti diasingkan dulu...lamanya tunggu dia habis makan....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.