Tuesday 19 March 2013

Tutor Colloquium 2013 Wilayah Pantai Timur la pulak!

Tutor Colloquium 2013 Wilayah Pantai Timur

Assalamualaikum w.b.t.. Semalam baru mendapat makluman bahawa Eraz terlibat untuk membantu dan menyelaras Sekretariat Tutor Colloquium 2013 Wilayah Pantai Timur di Kelantan yang akan berlangsung pada hari Jumaat ini.. Orang dah beri kepercayaan, kita dengan positifnya kena laksanakan dengan penuh komitmen..

Disebabkan Tutor Colloquium 2013 Wilayah Pantai Timur ini, bermula hari ini sehinggalah Jumaat malam minggu ini, memang tertumpu pada aktiviti ini.. Esok akan diadakan mesyuarat penyelarasan terakhir sebelum memulakan semuanya dari segi fizikal.. Program ini akan di Hotel Renaissance, Kota Bharu Kelantan bermula jam 10.00 Pagi - 4.30 Petang..

# Banyaknya yang kena disettlekan.. Lepas dapat email berkenaan semalam, kepala ligat berfikir.. Nasib baik berjaya dikawal sebab semalam ialah masa bersama keluarga

7 comments:

  1. harus pandai dan cekap menguruskan masa... ;) jangan tensen2 tau..

    ReplyDelete
  2. jadi ler Tutor yang berilmu dan disukai orang supaya cara kita menarik utk didengari....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.