Sunday 3 March 2013

Tidak malam ini ..

Jika sebelum-sebelum ini, Eraz selalu update keputusan penuh untuk mana-mana majlis anugerah.. Tapi tidak la kot malam ini sebab Eraz sendiri tengok kat twitter sendiri, dah banyak link entri blog yang update keputusan penuh Festival Filem Malaysia 25 yang berlangsung malam ni..

Kalau tak salah, dalam masa yang sama di NTV7, berlangsung Bella Award.. Dengar-dengar antara pemenang Bella Award ialah Dato Siti Nurhaliza dan Fara Fauzara.. Seriusnya, tak sure juga objektif anugerah berkenaan, jadi tak boleh komen...

Lepas tamat FFM 25 tadi, baru keluar promo untuk Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 10.. Wow, nampaknya menarik sebab ada aksi melibatkan haiwan macam labah-labah, kala jengking.. So tunggu Jumaat depan je la.. Malam ni, episod tu dikorbankan..

#Malam ini, Eraz akan teruskan dengan plan yang telah diletakkan dalam fikiran ni walaupun dah lewat ni.. Esok hari cuti dan akan balik kampung.. (Walaupun jarak balik kampung lebih kurang sejam je.. Kira balik kampung la tu..)

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. selamat balik kampung ya... kak mia dah kat kampung ni...

    ReplyDelete
  2. Esk balik kg, ptg nye balik kb smula.. Kire blk kg jgk la kan.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok la tu.... kak mia perjalanan 1 jam setengah. eraz 1 jam..

      Delete
  3. selamat balik kampung...hati2 ya...

    ReplyDelete
  4. disebabkan FFM ade..Fear Factor ditunda plak..hehe..sabtu minggu depan la erk episode 10 tu

    ReplyDelete
  5. remy layan FFM juga...kat astro mustika...sebab clear view.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.