Friday 8 March 2013

Selamat Pengantin Baru ...


Assalamualaikum.. Alhamdulillah, selesai menunaikan Solat Jumaat hari ini.. Khutbah hari ini mengutarakan tentang MAUT.. Banyak yang dihuraikan daripada mula hidup hingga ke liang lahad.. Diminta supaya disampaikan kepada anak isteri dan keluarga yang berada di rumah dan juga kepada rakan-rakan lelaki yang TIDAK HADIR pergi Solat Jumaat..

BTW, balik kepada topik asal entri ni.. Hari ini, 'adik' Eraz akan diijabkabulkan tak lama lagi dengan tunangnya.. Kami mula kenal dan rapat pada tahun 2008.. Majlis akan berlangsung di PD.. Bab kata seorang blogger lagi, juga best friend Eraz iaitu Zamani Abe, akhirnya hubungan yang terjalin selama lebih 10 akhirnya terikat juga dengan ikatan suami isteri..

Eraz tidak dapat hadir ke majlis berkenaan kerana hal yang melibatkan keluarga.. Apa-apa pun, doa Along (panggilan dia kepada Eraz) semoga majlis hari ini, esok dan lusa akan berjalan lancar dan semoga kekal ke akhir hayat serta mendapat anak-anak yang comel secepat mungkin.. Amin.. Ecah, Along dah wakilkan Angah ke majlis Ecah yang akan ditemani oleh Adie Zaff..

# Gambar di atas Eraz capture daripada entri Zamani Abe ! (Klik gambar untuk ke entri asal)


Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. wah sama orang sana rupanya...

    ReplyDelete
  2. Wah, selamat pengantin baru. Moga bahagia selalu sehingga ke hujung waktu. Amin amin... :)

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru untuk 'adik' eraz tu...

    ReplyDelete
  4. moga kekal bahagia buat adik eraz..:)

    ReplyDelete
  5. Wah dah sampai seru adik Eraz..Eraz bila lagi? ..semoga pasangan membina rtangga bahagia dan sakinah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz dh lame kawen.. Jgn tertipu.. Umur pun dah 30.. :-)

      Delete
  6. selamat pengantin baru utk adik tu......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.