Tuesday 19 March 2013

Samsung Galaxy S4


Samsung Galaxy S4

Diam tak diam, Samsung juga mengorak langkah dengan melancarkan Galaxy S4.. Mengikut Harian Metro baru-baru ni, Samsung Electronics Co Ltd berkata dari segi Spesifikasi Samsung Galaxy S4, telefon berkenaan dengan reka bentuk hebat berskrin 5 inci dan bateri 170 gram, setipis 7.9 milimeter dan mempunyai paparan Super AMOLED HD sepenuhnya yang pertama di dunia dan kamera 13Mp.. Errrm... Menarik..

Apa yang Eraz baca, Samsung Galaxy S4 didapati lebih nipis tetapi lebih kukuh dan semestinya dengan lebih mudah dipegang dengan banyak kelebihan.. Dari segi warna, hitam dan putih jadi pilihan.. Tentang harga, Eraz kurang pasti.. Nanti nak cuba google.. Untuk kelebihan, korang boleh ke laman web ini KELEBIHAN Galaxy S4..

#Ada simpan angan-angan untuk tukar handphone, tapi tak sure dah nak beli yang mana.. Handphone sekarang guna Nokia je.. Tak dapat nak fikir sekarang..

15 comments:

  1. sama la Eraz, sy pun rsa nak tukar hp, tp smpi skrg xtkar2, xtau nak bli yg mna. ikut ati asik lah nak murah tp app dia gempak. acaner? hihi

    ReplyDelete
  2. hurmm... betterhalf saya dah suruh tukar Ms Apple ke S4 ni nanti...tapiii...saya masih sayang dengan Ms Apple.. bagi saya pakai selagi boleh... lagipun Ms Apple ni dah occay bangat dah rasanya bagi saya...

    ReplyDelete
  3. daapat sambar ni ok gak kan ! hehehe

    ReplyDelete
  4. eh kat malaysia dah kelaur ka,,?

    ReplyDelete
  5. tak leh handle dengan perkembangan teknologi semasa ni... kak mia masih lagi menggunakan handphone samsung galaxy s advance... ;)

    ReplyDelete
  6. minat gak model samsung nie...tapi sy dah ada 2 blackberry....best lak model BB...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.