Wednesday 20 March 2013

Review #3 : Special Top Refferal bagi Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli



Assalamualaikum.. Review blog lagi.. Pernah tengok banner blog di atas? Itu merupakan banner kepada blog http://zamani84.blogspot.com.. Manakala gambar kedua ialah print screen dari entri Top Refferal bagi Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli.. Sedia maklum melalui entri Top Refferal bagi Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli, blogger Zamani Abe juga merupakan salah seorang top refferal tetapi atas persahabatan, beliau lepaskan kepada blogger lain yang turut sama join.. Seperti yang Eraz janjikan, Eraz akan review blog http://zamani84.blogspot.com, sebagai satu penghargaan..

Zamani84 atau Zamani Abe.. Rasanya dah ramai juga kenal kepada blogger ini.. Secara peribadinya, Zamani ni merupakan seorang sahabat Eraz yang mana kami mula kenal pada tahun 2008.. Alhamdulillah, sehingga kini, kami masih menjadi kawan.. Kebetulannya neneknya tinggal di Kelantan, jadi saat dia balik ke Kelantan, sempat la jumpa.. Datang bersama kek lapis! Haha.. 

Apa yang menarik di blog Zamani ialah blog berkenaan memaparkan pelbagai isu.. Antara yang menjadi sambutan ialah artikel tentang Hana Tajima yang mana diantara yang popular blog Zamani.. Selain daripada itu, paling menarik ialah perkongsian gambar-gambar yang mana bagi yang tak tahu, Zamani juga dikategorikan sebagai photographer bebas! So memang ada la gambar-gambar kreatif yang dipaparkan di blog juga facebook..

Apa-apa pun, semoga kamu lebih success dalam semuanya iaitu sebagai seorang Guru, seorang photographer dan juga sebagai seorang pelajar di Open University Malaysia! Good Luck bro..

Jom ramai-ramai terjah blog Zamani84 atau Zamani Abe di http://zamani84.blogspot.com.

17 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.