Tuesday 19 March 2013

Review #2 : Top Refferal bagi Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli



Assalamualaikum w.b.t.. Kali ni tiba Eraz review blog pemenang kedua Top Refferal bagi Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli iaitu Mama Maszull.. Apa yang istimewanya Mama Maszull ialah beliau diantara blogger yang mengekalkan ucapan 'Assalamualaikum' di setiap komen di mana-mana entri blogger lain.. Itu yang paling diingatkan oleh Eraz..

Blog Mama Maszull merupakan blog personal yang cuba memaparkan entri yang mempunyai pelbagai tema..  Korang boleh jumpa entri tentang Islamik, entri tentang dunia hiburan dan paling penting, tips-tips yang boleh digunapakai untuk kita semua... Mama juga rajin join mana-mana segmen daripada blogger.. Sama la macam Eraz, maybe tanda support.. Betul tak?

Apa-apa pun, bagi yang belum pernah ke blog Mama Maszull, Eraz sarankan ke sana.. Insyaallah entri akan diupdate setiap hari oleh Mama.. Klik SINI..

#Hadiah saguhati yang tak seberapa telah diberikan kepada pemenang..

10 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.