Thursday 28 March 2013

Pencarian Bloglist Fizgraphic Bulan April


Tiba masanya untuk E'raz join Segmen : Pencarian Bloglist Fizgraphic Bulan April.. Semua syarat telah dituruti.. Siapa yang berminat untuk join, boleh klik banner diatas.. Syarat yang sangat simple.. Kenapa nak masuk bloglist Fizgraphic?

Seperti yang korang tahu, blog Fizgraphic ada menyediakan tutorial.. Tutorial yang biasa dicari oleh semua orang TUTORIAL BLOG dan TUTORIAL PHOTOSHOP.. Selain daripada itu, cara penulisan Fizgraphic juga sangat menetapi pembacaan E'raz.. Selesa.. 

Kekuatan blog Eraz? Simple! Eraz menulis berdasarkan apa yang Eraz rasa perlu.. Mungkin juga dari segi penulisan tentang isu-isu semasa dan hal berlaku di sekeliling.. Ramai yang kata, blog ERAZ FADLI cepat loading.. Itu salah satu yang disukai ramai.. Yang lain, maybe blogger lain lebih tahu.. Insyaallah, Eraz akan update blog setiap hari.. Setakat ini, sehari, Eraz akan update blog at least 3 kali..

Dan ini cerita yang boleh E'raz cerita pasal blog Fizgraphic.. Apa yang paling E'raz nampak di blog Fizgraphic ialah latar belakangnya yang berwarna BIRU! E'raz memang salah seorang peminat warna biru, so memang sejuk mata bila tengok..

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.