Sunday 24 March 2013

Luka yang tiada dapat dirawat lagi

Luka yang tiada dapat dirawat lagi

Assalamualaikum w.b.t.. Gambar di atas ialah handphone Nokia Eraz yang ada kenangan tersendiri ni.. Nokia 5320.. Warna Biru.. Bukan handphone INI.. Dah lama sebenarnya bersama dengan telefon ni.. Rasanya dari bulan Januari 2009.. Pernah rosak dengan parah, tapi berjaya di selamatkan.. 

Kini, ada kesan luka yang tak dapat diselamatkan.. Perlukan handphone baru ke? Errmmmmm.. Kena tengok bajet dulu.. Skrin yang luka ni memang penyelesaiannya tukar skrin la.. Tapi macam tak berbaloi je..

Notebook masih belum OK.. Nasib baik ada Galaxy Tab yang berusia setahun lebih ni.. Dapat la juga online kat rumah dan update blog walaupun di mana anda berada..  

#Autopost!

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

  1. sabar ya.... nanti ada lah rezekinya. dapat beli baru...

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah blh tkar bru nnt...

    ReplyDelete
  3. sme lar kta.. hpon dh cdera truk.. mmg dia nk soh tkar yg baru.. huhu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak blh ckp slalu ttg nj tukae hp, nanti hp tu merajuk.. hehe

      Delete
  4. Title bkn main lagi.. Wahaha. My phone pun dah ada masalah, nak ganti yang baru but I somehow prefer a camera. So skrg ni phone is just for calling and texting, camera wajib dibawa kiri kanan. Begitulahh kehidupan bakal journalist. Haha. Good luck in getting a new one!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saje bermain dgn tajuk... :-)

      Good Luck yal.l :-)

      Delete
  5. sabar abg eraz. nanti ada rezeki cari pangganti :)

    ReplyDelete
  6. dapat yg baru yg lama dilupa jangan...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.