Thursday 14 March 2013

Leuniey Natasha, Isteri Apex Nafi Mengandung

Leuniey Natasha, Isteri Apex Mengandung?

Masa merayau ke blog kawan baik Eraz ni, Zamani Abe, terjumpa satu entri tentang Leuniey Natasha, isteri kepada Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apex.. Ada yang kata Leuniey Natasha sedang hamil sekarang.. Perkara ini terbongkar melalui akaun Instagram Leuniey.. Bila dibelek-belek gambar-gambar dalam tu, terjumpa juga Leuniey upload gambar bantal ibu hamil.. Tapi dalam banyak komen, Leuniey menyatakan, "bila masa i pregnant xpun.hmmm" yang di update sejam yang lepas.. Dibawah gambar penafian dia.. 

Leuniey Natasha, Isteri Apex Hamil?
Klik untuk besarkan

Mengikut Nara, hal ini masih tidak boleh dipastikan kerana Leuniey sememangnya dikenali dengan gurauannya bersama rakan-rakan rapat. Lagipun kata-kata tersebut dikeluarkan oleh rakan baik Leuniey, Ezuwan Ismail dan bukannya daripada kata-kata Leuniey sendiri..

Apa pun kalau betul mengandung, tahniah diucapkan.. Rezeki Allah tu.. Rezeki yang tak ternilai.. Kita tunggu pengumuman rasmi daripada mereka.. Semoga semua pasangan suami isteri yang sedang berusaha mendapatkan anak akan dimurahkan rezeki.. Jangan putus asa.. Insyaallah akan tiba giliran korang..

13 comments:

  1. laaa , ingatkan betul -_- aina ada dengar jugak --"

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tunggu pengumuman rasmi la dlu nmpk nya..

      Delete
  2. Assalamualaikum. bestnya kalau dah pregnant :)

    ReplyDelete
  3. tahniah la klu dah preggy...:)

    ReplyDelete
  4. kalau betul baguslah

    ReplyDelete
  5. lagi baik cepat2 ada zuriat lah..apa niat khawin...tu, apapun belum kot rezeki dia...

    ReplyDelete
  6. hehe, semua dh heboh kata dia ngandung,haish mcm2...kena tunggu tuan badan gtau dulu la kan.. :) hee

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.