Wednesday 27 March 2013

Fear Factor Selebriti Malaysia Episod Akhir

Fear Factor Selebriti Malaysia Episod Akhir

Fear Factor Selebriti Malaysia Episod Akhir dah hujung minggu ni.. Rasa macam baru je la gi program Fear Factor Selebriti Malaysia ni kat TV.. Dah 13 minggu rupanya.. By the way, empat pasangan peserta yang berjaya melangkah ke peringkat akhir kali ini.. Mereka adalah :-
  1. Dafi & Zoey
  2. Hairul & Dazrin
  3. Hefny & Hafizul
  4. Ajak dan Elfira..
Yang paling tidak sangka ialah Elfira la.. Satu-satunya wanita yang tinggal dan memiliki tubuh yang kecil, akhirnya dia berjaya melangkah ke Fear Factor Selebriti Malaysia Episod Akhir ni.. Ingat lagi Episod 12 baru ni, Elfira dan Ajak hampir tersingkir dan Elfira yang terlalu sedih sampai menangis teresak-esak tanpa dapat berkata apa-apa.. Tetapi, rezeki mereka masih ada..

Untuk Fear Factor Selebriti Malaysia Episod Akhir ni, masing-masing ada peluang untuk bergelar juara.. Masing-masing ada kekuatan masing-masing.. Daripada promo TV di Astro Ria dan Astro Mustika HD sekarang, nampaknya di episod Akhir ni nampaknya sangat mencabar.. Apa-apa pun, kena tunggu Sabtu ni juga la pada pukul 9.00 malam.. Janji temu dengan Fear Factor Selebriti Malaysia Episod Akhir..

2 comments:

  1. kita tunggu sapa the winner...tapii rasanya no. 1: Dafi & Zoey....namun kita tengok nanti....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.