Saturday 23 March 2013

Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 12

Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 12 di malam Earth Hour.. Earth Hour tutup lampu je, TV tak perlu tutup.. So boleh layan Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 12 ni.. Malam ini ala-ala Separuh Akhir kerana minggu depan sudah episod 13 atau dengan kata lain, Final / Akhir..

Untuk segmen pertama Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 12 ni, Hefny dan Hafizul On Air berjaya mendapat masa terpantas.. Akan tetapi, tiada imuniti.. Untuk segmen kedua dan keseluruhan Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 12, nampaknya pasangan Dafi dan Zoey sekali lagi menjadi pemenang mingguan dan membawa pulang RM 10 ribu...

Pasangan atau peserta yang paling tercorot dalam episod 12 ini ialah Elfira dan Ajak.. Penentuan masa untuk episod ini adalah melalui gabungan segmen pertama dan kedua.. Elfira sememangnya sangat sedih menangis teresak-esak kerana diumumkan pasangan yang mempunyai masa paling lama sampaikan tidak dapat memberi sebarang ucapan.. Hanya diwakili oleh Ajak..

Akan tetapi, Aaron Aziz akhirnya mengumumkan tiada penyingkiran pada Fear Factor Selebriti Malaysia Episod 12.. Jadi minggu depan merupakan episod 13 iaitu Episod Akhir / Final! Pasangan yang berjaya ke final ialah Dafi & Zoey, Hairul & Dazrin, Hefny & Hafizul serta Ajak & Elfira..

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 comments:

  1. sy rasa dafi & zoey akan menang! hehe. jemput baca entry baru sy , http://coretangirlblog.blogspot.com/2013/03/pasukan-mercedes-amg-petronas-memang.html

    ReplyDelete
  2. tacing siot masa last...
    bila aaron aziz kata takde penyingkiran macam2x dimain2xkan perasaan pula..hahaha

    ReplyDelete
  3. deno baru je tengok tadi... buat penat je elfira nangis... hihi

    ReplyDelete
  4. tumpang baca sini... maklumlah kak mia takde astro kat rumah...

    ReplyDelete
  5. pasukan yg mempunyai kekuatan mental, fizikal,bijak merancang, tenang dan tak lupa berdoa saja yg terpilih ke peringkat akhir...fizikal saje kuat tapi mental lemah mereka takkan berjaya...tahniah kpd mereka!

    ReplyDelete
  6. Elfira loy nangis mcm budak-budak sampaikan anak saya kata apa ler....touching betullll....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.