Wednesday 16 January 2013

Jadi Emcee lagi ...

Kursus Pedagogi Pengajaran dan Pembelajaran Guru-Guru KAFA

Kursus Pedagogi Pengajaran dan Pembelajaran Guru-Guru KAFA

Assalamualaikum dan Selamat Pagi.. Alhamdulillah, dah settle kerja bidan terjun hari ni.. Kalau dah biasa buat kerja tu, sah-sah kena la.. Jadi emcee untuk satu majlis kursus yang dianjurkan oleh pihak office E'raz, bersama-sama dengan pihak PPD Kota Bharu.. Kursus atau boleh juga dipanggil seminar ini bertajuk Kursus Pedadogi Pengajaran dan Pembelajaran Guru-Guru KAFA.. Kursus ini mempunyai 4 siri dan akan dihadiri oleh 4 kumpulan ustaz dan ustazah (guru-guru KAFA) sekitar Kota Bharu.

Tutup cerita tu.. Yang aku ni pulak, dari mula masuk kereta dan mendapat call dari salah seorang staf tadi, terus rasa nak muntah.. Duk tahan je muntah sehinggalah majlis ini nak berlangsung.. Sib baik ok.. Pembawakan kot ni.. Haha.. So sekarang, walaupun banyak benda dalam kepala ni tengah fikir, tapi luaran terpaksa senyum demi semua orang dan motivasi diri sendiri..

11 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.