Sunday 17 March 2013

Berjalan Mengikut Arus


Assalamualaikum w.b.t.. Selamat Pagi Ahad.. Sepatutnya hari ini, hari cuti mingguan.. Tapi disebabkan ada seorang lagi penambahan staf yang lebih senior akan masuk ke pejabat ini pada awal April, jadi kena la laksanakan aktiviti pergerakan tempat kerja (workstation) bagi semua staf.. Yang penting kena la bekerjasama melaksanakan kerja ni supaya mudah, cepat dan kemas.. 

Tiba-tiba nampak banyak pula barang yang kena disusun dan yang perlu dibuang.. Barang-barang peribadi yang lama pun jumpa juga ni.. Malas dah simpan benda-benda lama.. Diharapkan aktiviti ni settle awal sebab perlukan rehat pulak... Dah direct kerja 6 hari.. Tambah hari ni, 7 hari berturut-turut.. Update blog semula selepas semuanya settle.. Fuh! Adios Amigos!

#Berjalan mengikut arus.. 

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

  1. title nie mngingatkn sya wktu orntsi di UM dlu.. sorng ktua PM nie slalu ckp

    "jangan melawan arus"

    ingat smpai skrang.. hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. berjalan mengikut arus mmg digunakan sejak dulu.. senang..

      Delete
  2. happy working! :) balance your life and work commitment aite ^^

    ReplyDelete
  3. wah..hr minggu pon kerja..rajin tu..:)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum eraz....menarik ayatnya" berjalan mengikut arus"..betul tu kita akan tetap ke hadapan walaupun ada berbagai2 rintangan yg harus kita hadapi...:)

    ReplyDelete
  5. berjalan mengikut arus hadapilah segala ranjau dan duri sebagai benteng laluan...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.