Sunday 8 March 2015

Turtle untuk Zara Faleesya


Assalamualaikum w.b.t.. Akhirnya dapat juga belikan Turtle ni untuk Zara selepas tertangguh dan kena tipu.. Eh!B eli secara online je ni.. Dalam masa tak sampai seminggu, dapat.. Lambat sebab beli hampir sangat nak cuti hujung minggu.. Ini kali kedua Eraz beli.. Kali pertama dah lama beli tapi dah macam kena tipu..

Masa tengok iklan kat blog.. Tanya-tanya ada stok ke tak, yes ada katanya.. Warna-warna tertentu la.. Memang sangat murah berbanding dengan yang lain.. Selalu shopping di Lazada, Lelong, Zalora dan lain-lain seangkatan kan.. Tapi hari tu, beli melalui blog.. Lepas buat payment, terus senyap.. Try message dua tiga kali, kata tak sempat nak pos.. Macam-macam alasan.. So dah berbulan-bulan, tak sampai.. Tak baiknya dia buat camtu.. Tapi tak pe la, dah lupakan kan.. Jadi sebagai satu pengajaran..

Memang cantik pasang benda alah ni.. Tapi kalau dapat pastikan dalam bilik tu memang gelap, memang lagi cantik.. Siap ada music lagi tu.. Tapi setakat ni belum membantu Zara untuk tidur, tapi buat sebagai mainan.. Hehe.. 

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.