Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 1 March 2015

Aiskrim Congkak

Assalamualaikum w.b.t.. Macam-macam jenis aiskrim dah ada sekarang.. Kalau sebelum ni aiskrim dalam pasu, aiskrim dalam tempurung dan sekarang ada satu gambar yang Eraz tengok di Instagram Broframestone, wujudnya aiskrim congkak?? Kalau penuh dalam lubang-lubang congkak tu, berapa orang agaknya boleh makan? Hehe.. Bentuk persembahan memang menarik, diharapkan kesedapan pun selari.. BTW, Eraz baru nak g dapatkan aiskrim kelapa.. Haha..

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.