Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 14 March 2015

Anak Dara !


Assalamualaikum w.b.t.. Wajah ni la diantara yang ditunggu lepas balik kerja.. Kadang-kadang, masa kat tempat kerja pun, terbayang-bayang.. Bukan apa, telatah tu menghiburkan walaupun dah penat kat tempat kerja.. Kesabaran memang kena berada di tahap yang tinggi untuk menjadi ibu dan bapa.. Kadang-kadang anak kecil ni macam-macam perangai yang boleh buat kita marah.. Tapi kena cool la kan.. Kalau marah pun, kena la sabar sebab dia kecil lagi kot.. Bukan pun boleh fikir macam kita..

Pernah sekali masa Eraz nak bagi susu kat Zara, dia mengelak.. Nak bagi dia pegang tapi dia lepas dan terus botol susu yang penuh dengan susu jatuh ke atas jari kaki.. Jatuh pulak atas kuku.. Memang terduduk r.. Rasa nak mengalir air mata.. Zara tengok je masa Eraz terduduk seolah macam rasa bersalah.. Tapi budak kecil, apa dia faham kan.. Hehe.. Sampai sekarang jari ni masih sakit.. Ada kesan biru-biru lagi.. Tapi cool je.. Walau apa pun, papa ok je.. 

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.