Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 7 March 2015

Alahan berganda ..


Assalamualaikum w.b.t.. Alahan seolah-olah berganda.. Itu yang dirasakan oleh isteri bila mengandungkan kali ni.. Tapi kata orang dan apa yang Eraz baca, lain anak yang isteri kita kandungkan, lain cara alahannya kan.. Lepas 2, 3 hari sahkan hamil, Eraz bawa balik ke Machang.. Rumah family Eraz.. Alahai, kalau mengandung dulu, tak de sampai muntah kalau mula-mula ni.. Tapi kali ni, tak sempat sampai Machang, kepala dia dah berputar-putar.. Mau muntah sudah.. Nasib baik dah standy by plastik.. Kesian dia.. 

Semasa perjalanan balik pula, memang kasi dia tidur je.. Nasib baik masa tu, Zara pun tidur je.. Perut pun nampaknya awal-awal lagi macam dah nampak.. Tak de la besar lagi tapi kalau nak bandingkan yang dulu, memang kali ni nampak awal.. Dan lagi satu, tahap kelaparan tu, memang berganda juga.. Sekejap-sekejap rasa nak makan, Sekejap-sekejap rasa nak makan,. So, stok makanan, memang kena standy by terus samada di office atau rumah.. Kalau tak, memang akan muntah la isteri ku itu.. Hehe..

#Mungkinkah anak kedua ni berlainan jantina dengan Zara Faleesya?

4 comments:

  1. Tahniah Eraz... macam sama je apa yg dia alami wife Eraz dan eija.. tp beza eija xde alahan hehehe... :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah Eraz.. semoga semuanya baik2 aje. jaga leklokk dia.. sian pulak dengar..

    P/s : jom singga sini http://cikannesweetyncool.blogspot.com/2015/03/sephora-malaysia-gift-set-pilihan-hati.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.