Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 4 March 2015

Bila Zara sebagai Kakak


Assalamualaikum w.b.t.. Ini berlaku bila Zara akan jadi kakak.. Nampak tak seat belakang tu ada car seat Zara? Kami dah mula untuk mengajar Zara supaya duduk di belakang sebab nanti, bila adik Zara lahir, dialah yang kena duduk didepan dalam zar seat kan.. So Kakak Zara kena la beralah dan duk main-main kat belakang.. Baru je start train.. Sekarang dia masih lagi tak biasa.. Still nak duduk depan..

Apa-apa pun, keselamatan memang dititikberat sebab kalau Zara kat belakang tanpa pakai car seat or seat belt, memang bahaya.. Kalau perlu, kena la dapatkan tempat duduk khas untuk dia.. Tapi sekarang, nak kasi dia selesa duduk sorang-sorang kat belakang.. Good Luck Zara..

1 comment:

  1. Alolo.. Memang dah kena latih la skrg.. Supaya zara tak kekok..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.