Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 3 March 2015

Rutin Suami Bila Isteri Hamil

Assalamualaikum w.b.t.. Walaupun bukan kita sebagai lelaki dan suami yang mengandung, tapi kita kenalah memainkan peranan.. Bukan senang dia nak mengandungkan anak kita tu kan.. So banyak kerja rumah, Eraz memang tak berkira.. Memang kena lebih ringankan tulang untuk membantu.. Semua-semua hal la.. Perasaan pun kena jaga.. Ubat ke apa ke, Eraz akan monitor.. Kalau perlu hantar ke tempat kerja, Eraz hantarkan.. Mana-mana yang patut lah.. 

Orang mengandung ni sensitif.. So kita sebagai suami, memang kena banyak sabar lah.. Bukan lama pun, 9 bulan je kan.. Jadi isteriku, don't worry, Papa akan jadi suami dan papa yang mithali.. Hehe.. Bukan senang nak lahirkan baby ni.. Dah la terpaksa bawa perut berbulan-bulan.. Hormon pun tak stabil.. Tidur malam terganggu.. Bertarung nyawa nak bersalin.. Semua-semua la..


3 comments:

  1. Ok foine... tibe2 terasa mcm x ckup bagus... hahaha...

    ReplyDelete
  2. Ok Eraz jaga isteri baik-baik.. moga dipermudahkan urusan yea...
    Aamiin

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.