Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 25 March 2015

"aku mesti makan belut"


Assalamualaikum w.b.t.. Pernah berkata dalam hati, "aku mesti makan belut".. Tapi sampai sekarang, tak berpeluang lagi nak makan belut.. Tapi, kalau tengokkan gambar di atas, ala-ala berkuah kan.. Tapi kalau Eraz, memang tak dapat nak telan pun.. Kalau makan pun, maybe yang belut goreng rangup! Hehe.. Kalau berkuah ni, tahu saje lah macamana keadaan belut tu kan.. Berbeza dengan yang goreng kan..

Mungkin lepas ni boleh survey-survey kedai mana yang ada menu belut goreng ni.. Kat Kota Bharu.. Jarang-jarang kot jumpa.. Ke mana-mana blogger Kelantan tahu tempat yang menarik?

1 comment:

  1. Salam...kat Kelantan banyak kedai makan yang menyediakan hidangan belut, tapi sampai la ni tekak tak boleh nak terima. Teringat masa kecik2 dulu, nampak belut dalam lubang di tepi sungai........

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.