Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 9 March 2015

Bila Ibu Berkecil Hati ..

Assalamualaikum w.b.t.. Pernah tak bila ibu korang memasak, kamu tak makan..? Alasannya kenyang la, sekejap lagi la, baru lepas makan la dan macam-macam alasan kan.. Penat ibu memasak, tapi kita tak jamah.. Kita tak tahu kot-kot masa tu, memang ibu memasak khas untuk kita kan.. Lagi la dia kecik hati, tapi tak bagitau..

Tiba-tiba ada satu gambar ni melalui whatsapp.. Mendalam maksudnya ni.. Dalam gambar tu kata, sakit rasa ibu yang mana anaknya tak makan masakannya lebih sakit dari putus cinta.. Camne?? Ada betulnya jugak kan.. Kalau siapa-siapa ibu kat sini, sila komen..

Jadi lepas ni, pandai-pandai la korang k.. Adios Amigos..

1 comment:

  1. Untung jika masih ada mak yg memasak utk kita.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.