Tuesday 24 March 2015

Sekali lagi ke Manjaku Baby Centre


Assalamualaikum w.b.t.. Manjaku Baby Centre yang ada berhampiran Tesco, Kota Bharu memang salah satu tempat yang kami selalu pergi untuk dapatkan barang baby bermula semasa wife mengandungkan Zara lagi.. Dan ianya berterusan sehinggalah sekarang dan yang terkini ialah Jumaat lepas.. Tempat terakhir kami singgah untuk complete kan semua barangan bakal adik Zara ialah di Manjaku Baby Centre ni la.. Banyak jugak kot terborong.. Bukan memborong ya, tapi terborong.. Hehe..

Kat Manjaku Baby Centre tu pada pendapat Eraz ada banyak pilihan pakaian dan barangan 'teknikal.. Ya la, namanya pun memang satu centre khas untuk baby, memang banyak la.. Car Seat pun kami beli kat situ.. Yang lain, memang barang keperluan penting.. Botol Susu MAM, salah satunya kami try cari.. Tapi malangnya, stok tak banyak la.. Terpaksa la beli melalui online.. Sekali beli, terus dapatkan Set 3.. Senang..

7 comments:

  1. Saya selalu pergi sini. Baju anak-anak saya memang kebanyakkannya beli kat sini.

    ReplyDelete
  2. tak lama lagi, giliran aku lak gi.. Kat bandar baru bangi macam ada cawangan.

    ReplyDelete
  3. rajin juga ke Manjaku ni... untuk beli barang-barang Ash... ada lagi yang tak cukup ke eraz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Semua dah hampir complete.. Tinggal puting botol susu je.. MAM juga.. on the way.. :)

      Delete
  4. Saya pun suka pegi manjaku...Tapi skrg Qaisara dh besar..So jarang dah pegi...huhu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.