Friday 6 March 2015

Kisah 05032015 Part II


Assalamualaikum w.b.t.. Ini pun gambar semalam yang Eraz share di Instagram.. Setiap kali naik kereta, mesti Zara nak tidur sebab memang nampak dia penat.. Tapi bila enjin kereta stop je, mesti mata dia terbuka.. Itu kalau ada di dakapan mama dia la.. Tapi untuk dua destinasi terakhir tu, Eraz minta wife duduk di belakang bersama Zara sebab nak suruh Zara tidur dengan selesa.. 

Tapi negatifnya, wife kena turun seorang diri la untuk membeli barang.. Nasib baik la dua tempat terakhir tu, sekejap je wife turun.. Kira kami dalam kereta, sekejap je la duduknya.. Memang kalau buat macamtu, Zara tidur sampai la tiba kat rumah.. Then dia bangun main sekejap, lepas tu tidur sampai pagi..

3 comments:

  1. bezanya jaga anak lelaki dan perempuan kan?

    ReplyDelete
  2. Baiknya dia...dok dalam kereta tidur je..kalau anak lelaki akak jangan harap nak tidur.siap panjat2 lagi..jadi tarzan jugak la akak nih..ahhaha

    ReplyDelete
  3. Alolo.. Pandainye zara..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.