Saturday 7 March 2015

Tudung INSTANT ROSMARIA

Assalamualaikum w.b.t.. Salam Sejahtera.. Raya 2015 beberapa bulan je lagi kan.. Mesti ramai dah beli baju untuk persiapan raya.. Tapi macam mana dengan tudung? Kalau belum ada idea lagi nak bergaya dengan tudung yang super cantik, apa kata raya tahun ni korang beraya dengan INSTANT ROSMARIA..

INSTANT ROSMARIA adalah khas dan eksklusif untuk tempahan raya sahaja ya.. Ciri-ciri INSTANT ROSMARIA yang membuatkan korang akan terpikat ialah :

- Ada 8 warna pilihan yang super cantik (rujuk gambar dibawah)..

- INSTANT ROSMARIA special dan lain dari yang lain sebab ada bunga ros yang cantik di tepi tudung..

- INSTANT ROSMARIA adalah sejenis tudung Instant, tak perlukan jarum pun.. Sarung dan siap kejap ke.. Sangat sesuai terutamanya bagi mummy-mummy yang ada anak kecil tapi tetap nak tampil gorgeous.. Anak dara yang pakai pun mesti akan nampak bertambah manis..

- Material INSTANT ROSMARIA : Sakura Chiffon - tebal dan tidak jarang, mudah dibentuk, jatuh terletak dan boleh merenggang sedikit seperti material lycra..

- Material bunga INSTANT ROSMARIA: Bunga dari riben yang dijahit tangan dan dihiasi dengan sebiji pearl warna menarik untuk setiap kuntum bunga ros. Cantuman bungan dengan tudung adalah jahitan tangan.

- Jumlah ros yang digunakan adalah sebanyak 20 kuntum untuk setiap INSTANT ROSMARIA..
- Saiz bukaan muka INSTANT ROSMARIA adalah 22 inci (boleh dipin jika besar)..
- Labuh INSTANT ROSMARIA boleh diubah samada nak menutup dada atau nak pendek mengikut citarasa masing-masing..

Tempahan ini ada PRE ORDER..

Tempahan akan dipos bermula 20 - 30 Mei 2015..

Jom dapatkan segera kerana tempahan adalah sangat terhad dan sangat terrrlajak laris. Jika berminat, jangan segan-segan PM di Facebook atau Whatsapp 0179773382 dengan segera sebelum tempahan ditutup..
Tawaran adalah sangat TERHAD

Klik SINI untuk tengok warna yang lebih jelas!


3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.