Friday 6 March 2015

Sebelum Rozita Che Wan Bertudung ..

 Rozita Che Wan Bertudung
 Rozita Che Wan Bertudung

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Kita menyambut baik penghijrahan Rozita Che Wan a.k.a Che Ta yang telah bertudung sepenuhnya sekembalinya dari mengerjakan umrah bersama suaminya, Zain Saidin.. Mungkin dah tiba masanya untuk Che Ta berubah dan tidak mustahil sedikit sebanyak mungkin boleh membuka artis wanita kita yang lain juga kan.. Percayalah, wanita bertudung ini sebenarnya memang lagi berseri wajahnya.. Kalau tak percaya, tengok artis wanita kita sebelum-sebelum ini..

Tajuk :  Sebelum Rozita Che Wan Bertudung .. sebenarnya itu apa yang Eraz fikir sebelum ini.. Sebelum Che Ta ke Mekah, dia telah mengadakan satu majlis hari lahir untuk suaminya dan pada masa itu, dia telah bertudung.. Dalam hati, mesti dah terbuka hati ni dan hadiah kepada suaminya juga ialah Umrah.. Tapi tup-tup balik memang bertudung.. Jadi tumpang gembira juga la kan sebab semakin ramai artis kita bertudung dan ianya satu perkara yang positif..

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.