Monday 23 March 2015

Buka Kedai Handphone ?


Assalamualaikum w.b.t.. Mana-mana Mall kita pergi, antara kedai yang sentiasa penuh dengan orang ialah kedai jual handphone.. Walaupun kat situ ada banyak kedai yang jual handphone, boleh katakan, semua kedai ada pelanggan.. Kira antara yang untung juga la kalau nak set up business kan.. Tapi kena la pilih tempat yang sesuai.. Kalau la Mall or tempat tu takde pengunjung, memang tak menjadi la.. Dan kalau tempat kedai tu bukan laluan utama di jalan raya, pun akan effect..

Kalau nak bukak tempat tumpuan ramai, confirm sewa pun mahal kan.. Lagi satu, modal pasti banyak kan.. Tapi tidak mustahil.. Errrmmm... Dalam kepala memang tengah mencari satu bisnes yang boleh diusahakan.. Tapi belum jumpa cabang yang betul..

8 comments:

  1. all the best eraz...farah support apa sahaja yang eraz lakukan...semoga rezeki eraz bertambah murah yer...

    ReplyDelete
  2. nak buka kedai jual handphone ke??

    ReplyDelete
  3. nanti kalau dah bukak kedai handphone jgn lupe bg address.. kot kot nanti nak g beli phone bleh mintak discount..ahaha...gudluck gudluck..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Insyaallah.. Mana tahu suatu hari nanti..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.