Saturday 7 March 2015

Bila tidur kurang 3 jam !!


Assalamualaikum w.b.t.. Errrrmmmm.. Semalam tidur dalam pukul 3 pagi lebih dan bangun pukul 6 pagi.. Kira-kira dengan jari, memang tak sampai 3 jam tidur.. Bayangkan pula back to back dari semalam.. Errrmmmm.. Memang dah boleh agak akan rasa mengantuk dan lemau.. Dah la kena kerja kan.. Jadi, salah satu solutionnya ialah KOPI!! Dapat kopi panas yang kow, memang ok lah.. 

Tapi memang tak boleh amal selalu la.. Kadang-kadang fikir, sayangnya sebab benarkan diri untuk tidak cukup tidur.. Tapi nak buat macamana.. Kadang-kadang bukan sengaja kan.. Terpaksa.. Orang kata, berakit-rakit dahulu bersenang-senang kemudian.. Harapnya ada hikmah di sebalik apa yang dialami sekarang.. Insyaallah..

Ini belum lagi adik Zara lahir.. Memang jadual kehidupan harian akan berubah.. So, be positive.. So sekarang memang dah segar biji mata ni.. 

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.