Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 31 January 2015

Bila Zara menunggu di pintu rumah !


Assalamualaikum w.b.t.. Inilah antara aktiviti petang Eraz bila balik kerja.. Kecuali balik lewat atau maghrib la.. Zara mesti akan menunggu depan pintu bila dapat detect kereta Eraz sampai kat rumah.. Tiada lain yang dia menunggu.. Iaitu keluar pakai kasut dan keluar jalan-jalan di kawasan taman kami ni.. Ke mana dia nak pergi, suka dia je.. Ke hulur ke hilir.. Sesekali jatuh tersepak sesuatu, bangun balik terus kan lagi.. Tak de nangis-nangis ni..

Alhamdulillah, ini kira aktiviti petang yang berfaedah la.. Walaupun masih berbaju kemeja dan tak sempat nak duduk rehat dulu, gunakan la masa yang ada yang anak.. Ini masa kecil.. Dah besar-besar nanti, tak tahu macamana kan.. Harapnya anak kecil ini akan selalu kenang kenangan zaman kecil ni sampai la dia dewasa.. Sekarang ya la, dia masih belum ingat lagi.. Maksudnya nanti masa di ingat.. Peace no war..

4 comments:

  1. Semoga zara membesar menjadi anak yg solehah dan berbakti kepada orang tua..^^

    ReplyDelete
  2. Alolo..zara tunggu papa balik ye?

    ReplyDelete
  3. Pandainya dia tunggu. Tak sabar nak kena bawa jalan jalan la tu hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.