Monday 5 January 2015

Hairul Azreen Melamar Hanis Zalikha

Hairul Azreen Melamar Hanis Zalikha | Assalamualaikum w.b.t.. Kemunculan Hairul Azreen dalam Konsert Akhir Gegar Vanganza malam ni bukan mengejutkan.. Dia menari dan bla bla bla.. Tapi ending persembahan tu pelik.. Macam 'kosong'.. Sekali Nabil dengan Jihan Muse heret Hanis Zalikha ke pentas.. Hah! 'Drama' Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya kembali! Dah agak apa yang akan berlaku.. Jawapannya ialah tajuk entri ni la, Hairul Azreen Melamar Hanis Zalikha secara live dalam Konsert Akhir Gegar Vanganza..

Tak dapat tafsir muka Hanis Zalikha semasa lamaran tu di muka.. Mungkin terkejut.. Dua kali dia jawab 'Insyaallah'.. Tapi, sama-sama la kita doakan semoga 'masjid' berkenaan selamat dibina.. Amin.. Siapa nak tengkok video Hairul Azreen Melamar Hanis Zalikha secara live dalam Konsert Akhir Gegar Vanganza, boleh tengok kat youtube.. Pasti ada..

Nama Hairul Azreen dan Hanis Zalikha tiba-tiba trending tu twitter.. Semuanya gara-gara Hairul Azreen Melamar Hanis Zalikha secara live dalam Konsert Akhir Gegar Vanganza..

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.