Sunday 25 January 2015

Like Page / Status / Gambar Perkara Seks / 18SX


Assalamualaikum w.b.t.. Ini yang terjadi pada wife Eraz.. Ramai kawan dia beritahu pada dia yang dia banyak like benda-benda mengarut tentang seks dan perkara 18SX.. Mengarut! Kalau orang yang tak kenal, nampak notification macam tu, memang boleh buat orang fikir macam-macam.. Tambah-tambah kalau yang tengok itu bukan yang orang kita kenal.. Orang yang kenal baik dengan kita, mesti tertanya-tanya samada itu betul atau tidak..

Mesti ramai yang kena benda-benda macam ni kan.. Sure virus punya.. Eraz cuba cari timeline melalui FB Eraz, tapi tak jumpa.. Tapi kawan-kawan wife memang jumpa, siap print screen lagi.. Fuh! Harapnya tak berlarutan.. 

#Berhati-hati semua

8 comments:

  1. Benda ni kalau tak klik, memang tak kena virus tu... maybe wife eraz tak sengaja 'ter'-click link tu.. so virus merebak :)

    ReplyDelete
  2. Bahaya ni eraz..

    ReplyDelete
  3. spam ka apa ni.. bahaya la..padahal bukan kita buat

    ReplyDelete
  4. virus tu..dah lama ada...skrg makin teruk..

    ReplyDelete
  5. Yup perkara ni selalu terjadi. Hati-hati bila buka link or apa-apa juga invitation melalui e-mail atau pun sebarang benda yang kita tak pasti lagi.

    ReplyDelete
  6. JM PUN PERNAH TERKENA

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. setakat ni saya masih bernasib baik..harap2 tak kena macam ni..dah la saya ni seari sekali dua je buka fb..apa2 yang jadi memang lanbat la tahu..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.