Sunday 18 January 2015

Caliph Buskers

Caliph Buskers | Assalamualaikum w.b.t.. Caliph Buskers? Apa? Siapa? Haaaa... Siapa tengok AJL29 malam ni, mungkin alert.. Inilah nama kumpulan yang bersama kumpulan Mojo semasa persembahan lagu Romancinta tadi.. Serius, bila dengar nyanyian penyanyi utama Caliph Buskers tadi memang meremang bulu roma.. Untuk yang tidak tahu, mereka semua sebenarnya OKU Penglihatan.. Tapi suara, memang menakjubkan..

Tiada mustahil kalau penyanyi utama Caliph Buskers boleh menang vokal terbaik sebab suara dia memang best!! Kira satu kejutan dari Edry dan Kumpulan Mojo untuk AJL29 kali ni.. Lepas ni, mana tahu Caliph Buskers akan muncul lagi di mana-mana program lain.. Terbaek dari Mojo dan Caliph Buskers..

#Caliph Buskers tengah trending sekarang di Twitter

7 comments:

  1. Admin blh carikan biodata penyanyi caliph buskers tak? Blh share skali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.erazfadli.com/2015/01/biodata-penyanyi-caliph-buskers-azmi.html

      Delete
    2. http://kisahviral.blogspot.com/2015/01/siapakah-sebenarnya-caliph-busker-di.html

      Delete
  2. Singgah sini. sedih diorang kalah

    http://www.mawardiyunus.com/2015/01/aku-tanya-apa-khabar-caliph-buskers.html

    ReplyDelete
  3. Berbakat besar..

    ReplyDelete
  4. Setuju! Memang berbakat besar.

    ReplyDelete
  5. Sangat berbakat mereka ni..meramang bulu roma dengar semalam..walaupon mereka bukan penyanyi professional, tp mereka boleh menyanyi dengan baik...harap KRU dapat asah bakat mereka.hehehehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.