Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 13 January 2015

Isu Gadis Bertudung Dipeluk Artis Kpop Disiasat Jawi

Isu Gadis Bertudung Dipeluk Artis Kpop Disiasat Jawi
Isu Gadis Bertudung Dipeluk Artis Kpop Disiasat Jawi

Assalamualaikum w.b.t.. Isu gadis bertudung dipeluk artis Kpop sebenarnya dah jadi viral sejak semalam atau kelmarin kot.. Tapi Eraz baru dapat tahu berita ni semalam.. Videonya baru sempat tengok pagi tadi tapi tak sepenuhnya la.. Apa-apa pun yang terbaru, isu gadis bertudung dipeluk artis Kpop ini akan disiasat oleh pihak JAKIM.. Memang dari semalam orang ramai memohon pihak JAKIM mengambil apa-apa tindakan yang sewajarnya..

Siapa salah? Siapa silap? Secara logiknya, semua boleh jadi punca dan salah kot.. Tapi jika boleh berfikir secara 'waras' ketika itu, mungkin perkara macam ni tak terjadi.. Kepada gadis bertudung, mungkin sebab teruja, terlupa seketika perkara tu.. Apa-apa pun, perkara ni dipandang serius kerana ianya dilihat melampaui batas dan bertentangan dengan ajaran Islam serta boleh mengganggu sensitiviti umat Islam di negara ini. Banyak benda atau perkara boleh terjadi..

Apa-apa pun, sama-samalah kita beringat untuk masa akan datang..

3 comments:

  1. bru tengok jugak semalam..entahla tak tau nk cakap

    ReplyDelete
  2. artis berpeluk sampai berguling tak de siapa pun nak ambik tindakan..erm...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.