Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 17 January 2015

Mak Muda

Mak Muda | Assalamualaikum w.b.t.. Special tajuk kan.. Mak Muda.. Macam-macam cerita boleh buat dengan tajuk entri Mak Muda ni.. Kalau Eraz cerita pasal ni, apa yang boleh dikaitkan? "Maria menjadi janda muda apabila bekas suaminya terlibat dengan kemalangan jalanraya.. Sebagai ibu tiri, Maria terpaksa berdepan dengan sikap Damie yang sering memberontak..".. Sinopsis drama Cerekarama Mak Muda TV3 sebenarnya..

Eraz dapat tahu drama Mak Muda ni, Anzalna yang berlakon.. Tahu pun sebab google je.. Sebab macam takde promo pon kat TV.. So tak sure samada drama Mak Muda ni drama baru atau ulang tayang.. Apa-apa pun, siapa nak tengok drama Cerekarama Mak Muda di TV3 ni, boleh la on TV pukul 9.00 malam ni.. Maybe best, maybe tak.. Peace!!

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.