Wednesday 7 January 2015

Malaysia dijangka alami musim sejuk

Musim sejuk bakal landa Malaysia

Malaysia dijangka alami musim sejuk | Assalamualaikum w.b.t.. Kalau tahun lepas, awal Januari kot, Kelantan terutamanya di Kuala Krai memang ala-ala musim sejuk.. Hari ni terbaca pula di Kosmo yang mana mereka melaporkan Musim sejuk bakal landa Malaysia sekali lagi.. Makin hari, makin pelik yang berlaku pada bumi kita.. Kadang-kadang benda yang tak dijangka.. Banjir teruk, cuaca sejuk, puting beliung.. Sama-sama kita doakan semohga tiada perkara buruk berlaku pada bumi kita ni.. Amin..

8 comments:

  1. tahun lepas pun dah pernah cuaca sejuk ni. sampaikan rasa macam dok kat luar negara. ya Allah. ada petanda Allah bagi kita ujian ni :(

    ReplyDelete
  2. Iklim bumi berubah disebabkn paksi bumi bergerak...sedang bergerak dgn laju.. Dunia akhir zaman...Xlama lg akan muncul mthri dari barat... .. Allah sja yg tahu.. Mari muhasah diri..

    ReplyDelete
  3. AMIN...

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tips blog lebih ceria datang klik ya..moga tersenyum hari ini..http://madey09.blogspot.com/2015/01/senyumkan-blog-anda-pasti-ramai-ceria.html
    musim sejuk di Malaysia..satu keajiaban..Eraz nak copy ya..sebab meletup ni..boleh ya

    ReplyDelete
  5. Hmmm..sejuklah nanti..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.