Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 29 January 2015

Zara Faleesya dan Telekung Kanak-Kanak


Assalamualaikum w.b.t.. Zara Faleesya, kalau kami pakai telekung ni, dapat la bertahan seminit kot.. Dalam masa dia pakai tu, memang tak duduk diam la.. Lari ke situ sini, kalau ada cermin, dia akan berhenti tengok diri sendiri.. Nak tengok cantik ke tak agaknya.. Hehe.. Ini semua Mama dia tempahkan khas untuk Zara telekung ni.. Siap ada nama lagi.. Bukan apa, nak biasa kan diri dia dalam pemakaian ni.. 

Sekarang ni pun alhamdulillah, kalau dia tengok mama papa solat, dia boleh ikut sama.. At least dia dah pandai hanya berdiri atas sejadah, angkat dia belah tangan dan cuba sujud walaupun sebenarnya dia meniarap.. Hehe.. Ada peluang, nanti Eraz snapkan gambar.. Teletah budak nak membesar...

4 comments:

  1. Rakam video nya..nanti simpan buat kenangan..dah besar pun boleh tengok sama2 mesti tersenyum..:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.