Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 10 January 2015

Mahar Cinta Alia

Mahar Cinta Alia
Mahar Cinta Alia

Assalamualaikum w.b.t.. Tiba-tiba tergerak hati nak google drama Cerekarama TV3 apa malam ni.. Sebabnya rasa macam dah lama tak tengok.. Kalau tengok pun, mesti masa drama tak berapa nak best.. So lepas google dapat la info tentang drama malam ni.. Tajuk : Mahar Cinta Alia yang mana antara pelakonnya Julia Ziegler, Shukri Yahaya dan Emma Maembong.. Tengok dari trailer drama Mahar Cinta Alia ni, nampak drama berat.. Adakala best juga.. 

Sinopsis? Ini je dapat.. "Hezri baru saja menganggur dan buntu untuk mencari kerja baru kerana teman wanitanya, Juliana, seorang yang sering mengongkong dan suka mengarah.." Apa-apa pun, tengok malam ni je la.. 

7 comments:

  1. oh malam ni rupanya erk. tengok tajuk macam best je

    ReplyDelete
  2. knpe crite nie xde dlm blog ek? tonton pon xde..

    ReplyDelete
  3. Hmmm.. Alia..sama macam nama anak kathy..

    ReplyDelete
  4. best ke cite dia.. ? xpat nk tgk pun aritu...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.