Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 16 January 2015

Bila lelaki berbaju baru ..


Assalamualaikum w.b.t.. Gambar ni Eraz ada upload dalam Instagram sebelum ni.. Terjumpa kat Facebook.. Rasanya gambar ni memang ada situasinya dalam kehidupan seharian.. Kalau bukan pada diri korang, mungkin pada orang sekeliling.. Lelaki ni, beli baju baru jarang-jarang sekali.. Tapi bila dah beli baju baru yang cantik, padan dengan tubuh, mesti rasa nak pakai setiap hari ni.. Itu yang dimaksudkan dalam gambar tu.. Anak isteri setiap hari baju pakai baju lain.. Apa maksud tersirat agaknya? Hehe..

7 comments:

  1. betul.. husband pon kalau beli baju baru, lepas basuh pakai lagi n lagi, hahaha~

    ReplyDelete
  2. my university mate punya vector art ni. hebat dia :D

    ReplyDelete
  3. suami saya memang faveret nya beli baju baru setiap bulan bila dapat gaji. jadi dia takda la pakai macam kartun tu. heheehe :D

    ReplyDelete
  4. orang lelaki macam tu la;..tak kisah pun kalau hari2 pakai baju sama ..hehhe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.