Tuesday 20 January 2015

Bila ANJING menyalak tiba2!

Assalamualaikum w.b.t.. Sepanjang tinggal kawasan taman ni, tak pernah lagi dengar anjing menyalak.. Terutama pada waktu malam.. Tapi malam ni, lebih kurang dalam 8.30 pm, terdengar anjing menyalak di belakang rumah.. Aiyoooo.. First time dengar camtu, kesian la pada budak-budak kecik yang tak biasa bising macam tu..

Lagi satu, menyalak dari pukul 8.30 pm hinggalah sekarang 12.30 am.. Lama kan.. Memang kawasan belakang taman ni ada orang-orang cina.. Mungkin baru bela kot anjing tu.. Dia nak biasa kan diri.. Tapi yang ada anak kecik macam Eraz, kesian time nak tdo.. Apa-apa pun, Zara dah tdo skang, harapnya tak terganggu..

2 comments:

  1. Memang selalu lalui perkara yang sama especially bila duduk di kawasan yang majoriti penduduknya ialah non-muslim. Kadang-kadang seram sejuk la juga rasa bila tengah malam bunyi anjing menyalak macam ada nampak 'something' haha

    ReplyDelete
  2. kat taman rumah kathy jarang ada anjing.. tapi kalau dah merayau satu taman ni dengar dia menyalak.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.