Monday 19 January 2015

Tempat Ke-2 AJL 29 | Shila Amzah dapat liputan tak?


Assalamualaikum w.b.t.. Masih Aku Cinta memang salah satu favourite song Eraz.. Memang mengharapkan Shila menang walaupun bukan juara.. Al-maklum la lagu Patah Seribu di AJL 28 tak menang apa-apa kan.. Muzik pun ada kelainan semalam.. Ada elemen lagu cina pulak dengar.. Vokal pun ok.. Cuma ramai yang tak gemar dengan persalinan Shila Amzah je.. Alhamdulillah, Shila Amzah mendapat tempat ke-2 untuk AJL 29.. Bolot semua hadiah sebab dialah penulis lagu, dialah penulis lirik dan dialah penyanyi..

Tapi yang tak sedapnya. rasa-rasanya ada ke media akhbar tempatan yang akan membuat liputan akan kejayan tempat ke - 2 Shila Amzah ni? Sedia maklum yang Shila sekarang seolah-olah di boikot media tempatan lepas 'kes' baru ni.. Sampaikan Shila Amzah membuat keputusan untuk menarik diri dari ABPBH 2014.. Tndakan Shila Amzah tu, tak tahu la bertepatan atau tidak.. Mungkin dia dan family ada alasan tersendiri..

Masa Shila Amzah berjaya mendapat markah yang paling tinggi masa Separuh Akhir AJL 29 sebelum ni, tak de pun orang menulis pasal dia selain blogger.. Padahal liputan tu ada.. Cuma nama Shila, satu pun tak de.. Semoga Shila terus success dan mengharumkan lagi nama Malaysia di mata dunia..

#Masih rasa nak tengok persembahan Mojo dan Caliph Buskers

6 comments:

  1. rasanya sebab kelainan yg dibawa oleh Edry utk Mojo...sbb kalau nak ikutkan yg lain pun turut sama tenggelam sbnrnya..hehehe

    ReplyDelete
  2. persembahan mojo, shila ngan dayang memukau time tu. Terbaik!

    ReplyDelete
  3. Suka tgk mojo & caliph buskers

    ReplyDelete
  4. Persembahan Mojo ternyata mencuri perhatian!

    ReplyDelete
  5. ntah apa2 media2 melayu Malaysia nie...mcm budak2...so unprofessional...hello viewers main peranan utk melariskan akhbar...magazine diaorg...cuba la rasional sikit...thank utk blogger2 yg masih membuat liputan tenang kemenangn shila...bagi aku biarlah dia diboikot...semoga success shila di tembok besar...rezeki allah maha luas...media2 tempatan kalau bab2 artis dari seberang bukan main lagi bagi liputan first class..atleast shila make Malaysia proud...

    ReplyDelete
  6. tak tau lah nak komen..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.