Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 21 January 2015

Tips Elak Lemas

Tips Elak Lemas | Assalamualaikum w.b.t.. Gambar ni Eraz dapat di Instagram seorang kawan ni.. Dalam gambar ni memaparkan cara-cara kita untuk mengelak daripada lemas.. Mana tahu kot-kot berguna bila kita kecemasan tiba-tiba lemas kan.. Harapnya masa tu kita dapat bertenang.. So jom baca apa yang ada dalam gambar ni.. 

9 comments:

  1. Berguna ni. Thanks bro kerana kongsi informasi ni.

    ReplyDelete
  2. kena tahan nafas jugak kot...
    kalau akak confirm lemas :)

    ReplyDelete
  3. akak memang tak pandai berenang..dah kompem2 lemas...sebab tu tak berani nak mandi2 laut ke..

    ReplyDelete
  4. kadang-kadang takleh terfikir sebab dah cuak

    ReplyDelete
  5. hehee...kalau dah cuak tu..ape pun tak bolehh

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum... eraz,

    terima kasih eraz tips2 nie...

    mselim3

    ReplyDelete
  7. Hehehe..kalau dah panik entah boleh berjaya tak tips ni. Hehehe.

    ReplyDelete
  8. Tapi main dgn panik.. Tak ingat dh kot.. Hehe.. Nice tips..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.