Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 12 January 2015

Sisi Punggung Tercalar


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba-tiba masa nak balik kerja, tertengok ada calar kat tepi belakang kereta.. Adoi.. Hamba Allah mana la pulak yang kurang berhati-hati nak masuk or keluar parking sampai 'tercium' kereta orang ni.. Kalau tak dalam, ok la lagi sebab boleh sapu kan.. Ini nampak gurisan, memang dalam.. Tapi tak boleh nak kata apa sebab perkara dah berlaku dan tak tahu bila berlaku.. 

Fikir-fikir tak pe la, sikit je kot tapi sayang tu ada la sebab jarang-jarang biarkan 'kemalangan' yang boleh merosakkan kereta.. Apa-apa pun, syukur dengan apa yang masih ada.. Cuma sikit terkilan je la kerana perkara tu berlaku,  bukan disebabkan kita.. Errrmmmmm...

6 comments:

  1. Sabar je la eraz.. HuhuhuHuhuhu.. Kadang2 Papaglamz malas dh layan calar2 ni.. Biar je la. Asal enjin terbaek ok.. Heheh

    ReplyDelete
  2. Ya Allah.. Melampau betul orang ni..

    ReplyDelete
  3. cik nor klu bawk kete time reverse la paling mcbar..huhu

    ReplyDelete
  4. Saya punya besar smp terkopak abe..taktau siapa yang buat

    ReplyDelete
  5. SELAMAT MALAM..RINDUNYA NAK BLOGWALKING....LAMA TAK SINGGAH SINI..
    JOM TERJAH BLOG SYIRA - PENCARIAN SPONSOR :D

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.