Friday 4 March 2016

Perkara Yang Sering Terjadi Pada Wanita


Assalamualaikum w.b.t.. Angkat tangan kalau ianya terjadi pada korang semua wahai kaum wanita.. Hehe.. Perkara macam ni memang terjadi dalam kehidupan seharian Eraz.. Paling dekat sekali sekarang ni ialah wife sendiri la.. Kadang-kadang handphone tu memang ada je dalam beg tu.. Tapi apakan daya, bila cari-cari tak jumpa, decide tak de.. Tapi kalau ada ringing, cari la sebab memang confirm la ada di sana.. Kalau tak jumpa pun, boleh call balik.. Tapi setakat ni, tak pernah lagi la cari handphone tu sampai ringing habis..

Pada Eraz sendiri pun pernah berlaku bila tiba-tibe handphone termasuk dalam beg baby yang digalas.. Dalam tu kan ada macam-macam.. Pampers, wet tissue, susu dan lain-lain lagi.. So bila dah bercampur semua, mula la mencari sampai ke bawah.. Apa-apa pun, gambaran kartun di atas hanya sekadar suka-suka.. Jangan sampai ada yang berkecil hati.. Peace no war..

7 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.