Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 3 March 2016

Selfie Tutup Mulut Tunjuk Cincin ?

Assalamualaikum w.b.t.. Selfie ni perkara biasa dah sekarang ni.. Tapi selfie tutup mulut tunjuk cincin ni memang baru viral hari ni.. Semua tu secara tak sengaja kot.. Bermula dari sorang, kepada sorang kepada sorang lagi.. Tapi lepas ketiga-tiga ini ditengok serentak dan ada yang kumpulkan gambar mereka bertiga, baru la tambah persamaannya.. Kalau sorang je selfie, mungkin tak sedar kan.. Style apa ni? Haha.. Ini gambar pencetus :


Nampak tak persamaan mereka apa? Walaupun tak sengaja, cincin dijari tu terserlah la.. Kalau korang bukak facebook dan nampak geng Kelab Blogger Ben Ashaari dah mula up kan gambar masing-masing.. Kalau nak upload semua memang banyak la.. Tuan badan ni pun ambil kesempatan selfie jugak.. Walaupun tak de cincin di jari, ternampak sesuatu depan mata, so grab dab selfie terus.. Dapat je hasil, terus up facebook dan instagram!!  Jangan marah ya tiga wanita di atas.. Dkna Abza (klik untuk baca entri) , kak Saidila Abdul Rahman n YB Shehan (klik untuk baca entri).. Hehe..

4 comments:

  1. hahhaa.. kan.. kalau tak kumpul 3 gambar ni tak perasan pun semua ada cincin kat jari..kekekeee

    ReplyDelete
  2. hahaha.. kaklong.. kaklong.. nak kena betul..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.