Monday 21 March 2016

Main Di Taman Permainan Tengah Panas Pun Layan

Assalamualaikum w.b.t.. Ini pun sama.. Masih kisah di Kuala Terengganu.. Ini mulanya idea Mama Zara.. Lepas tu, Zara bila dah nampak, memang nak la pergi main.. Tak pe la, layan je la.. Masa anak nak main ni.. Sebab Adam tak berapa pun nak bagi ambil angin luar, dukung sekarang tapi duduk bawah pohon asmara yang teduh tapi berangin.. Kami bergilir pegang Adam untuk layan Zara main itu ini.. Banyak mainan tapi bagi dia main buai dan gelengsor je la.. Gelengsor ok la lagi sebab teduh kan.. Main buai tu yang tak tahan, tengah-tengah panas.. So sekejap je la.. Nasib baik makan pujuk untuk berhenti..


Si Mama pun sama naik la walaupun berbaju kurung.. Panas-panas pun layan la anak.. Dia berbaju kurung sebab baru balik dari majlis perkahwinan sepupu dia.. So sebab dah check-out apa semula, kira tak salin baju dah dan terus balik ke Kota Bharu.. Tapi sebelum balik ke Kota Bharu, kita singgah dulu dan layan ICT Haji Pok Long, Pantai Teluk Ketapang (entri semalam).. Ada masa sikit ni.. Taman mainan ni sebelah kedai tu je.. Tak boleh lama sangat.. Kesian pada anak.. Kire buat bekal dan alas perut untuk perjalanan balik ke Kota Bharu..

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.